הון עצמי למשכנתא - המידע הכי חשוב שתקבלו הנושא


אם הבעיה שלכם היא רק ההון העצמי למשכנתא הגעתם למקום הנכון, אנחנו נדאג לכם לפתרונות, לכם נשאר רק להתקשר אלינו בטלפון 054-4972668 או לשלוח לנו את הפרטים שלכם דרך צור קשר באתר.

אם הבעיה שלכם היא רק ההון העצמי למשכנתא הגעתם למקום הנכון, אנחנו נדאג לכם לפתרונות, לכם נשאר רק להתקשר אלינו בטלפון 054-4972668 או לשלוח לנו את הפרטים שלכם דרך צור קשר באתר.

הלוואות אך ורק דרך הבנקים בריביות אטרקטיביות ותנאי החזר טובים.

אנחנו יודעים לייצר עבורכם תזרים מזומנים, רוצים לשמוע על הדרכים היצירתיות שלנו להשגת הון עצמי למשכנתא? התקשרו 054-4972668 ונשמח לשוחח עמכם.

אקסלנט לואן מתמחה בהשגת הון עצמי למשכנתא גם כאשר לא קיים ברשותכם הון עצמי. בהתאם לדרישות הסף של בנק ישראל ללקיחת משכנתא, צריך הלווה להציג הון עצמי מינימלי של כ-25-30 אחוז מערך הנכס, אין בידכם את הסכום הנדרש? השאירו את הבעיה לטיפולנו.

אחד ממקורות המימון שלנו להשגת הון עצמי למשכנתא הינה ע"י לקיחת הלוואה בערבות מדינה לעסקים שתשמש את הלקוח כהון עצמי למשכנתא.

הלוואות בערבות מדינה לעסקים היינו צינור להזרמת כסף על מנת לעודד צמיחה ופיתוח עסקי במשק בהתאם למדיניות הממשלה ועל פי מטרותיה, אקסלנט לואן מתמחה ביצירת התנאים הפיננסיים אשר מאפשרים לבעלי עסקים בכל הגדלים להיעזר בהלוואה בערבות מדינה לצורך העמדת הון עצמי למשכנתא.

להגדלת הסיכוי לקבלת ההלוואה בערבות מדינה לצורך השגת הון עצמי למשכנתא מומלץ להיעזר במומחה בתחום, הגשת בקשה ללא עזרה של מומחה תקטין משמעותית את הסיכוי שלכם לצאת עם הלוואה זולה וטובה.

לאור ניסיוננו רב השנים בתחום ומתוך הכרות יסודית הן של התנאים לקבלת הלוואה בערבות מדינה והן של מגוון הקרנות להלוואות לעסקים הפועלות מטעם גופי הממשל מתאפשר לנו באקסלנט לואן ליצור עבורכם את המסלול הייחודי על מנת לשלב ולהיעזר בהלוואה בערבות מדינה לצורך העמדת הון עצמי למשכנתא.

אקסלנט לואן פועלת בשוק הפיננסים והלוואות בערבות מדינה ומתמחה ביצירת תוכניות עסקיות וייתכנות פיננסית לשם קבלת הלוואה בערבות מדינה והשימוש בה כהון עצמי למשכנתא.

חשוב להדגיש כי זוהי אחרת מדרכי המימון שלנו להשגת הון עצמי למשכנתא, רוצים לשמוע עוד? צרו עימנו קשר, לפרטים נוספים ולייעוץ ראשוני חינם השאירו את פרטיכם בטופס צור קשר או צרו איתנו קשר בטלפון 054-4972668.

הון עצמי למשכנתא

גובה ההון עצמי למשכנתא הנדרש נקבע על ידי הרגולטור הממשלתי ומתבטא באחוזים מתוך מחיר הנכס אותו מתכננים לרכוש. כיום מקובל שמרוכשי דירה ראשונה נדרשים ל- 25%-30% מערך הנכס המבוקש וממשפרי דיור ומשקיעים נדרש להציב הון עצמי למשכנתא של כ- 50% מערכו הכולל של הנכס המבוקש על מנת לקבל משכנתא.

במקרים שבהם יש בידי מבקשי המשכנתא הסכום הנדרש, ההליך אינו מורכב. ניתן בהליך פשוט יחסית להיערך בהתאם לדרישות הבנק למשכנתאות ולקבל את המימון הנדרש.

תמיד עדיף לפנות ליועץ משכנתאות עצמאי על מנת להשיג את התנאים הטובים ביותר לקבלת המשכנתא גם אם בידכם ההון העצמי המינימלי הנדרש.

מצבים מורכבים - כאשר לא קיים הון עצמי למשכנתא

במקרים רבים המצב הכלכלי אינו מאפשר לכם להעמיד את סכום הסף הנדרש לשם קבלת משכנתא. לעתים על אף זכאותכם לקבל משכנתא על פי הגדרות משרד השיכון עצמו.

אקסלנט לואן מתמחה ביצירת פתרונות מותאמים לכל המצבים המורכבים אשר בהם על פי בחינה ראשונית של האמצעים הפיננסיים העומדים לרשותכם אין בידכם להעמיד את סכום המינימום הנדרש.

לאחר ייעוץ ראשוני והגדרת מצבכם הפיננסי יאתרו יועצי אקסלנט לואן מקורות מימון אפשריים ויבנו עבורכם פתרונות פיננסיים שיתאמו את יכולות ההחזרים העתידית שלכם על מנת שיתאפשר לכם להציב הון עצמי למשכנתא וליהנות ממשכנתא בתנאים הטובים ביותר.

ונסיים כמו שהתחלנו

אם הבעיה שלכם היא ההון העצמי למשכנתא הגעתם למקום הנכון, אנחנו נדאג לכם לפתרונות, לכם נשאר רק להתקשר אלינו בטלפון 054-4972668 או לשלוח לנו את הפרטים שלכם דרך צור קשר באתר.