הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה


הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה, מעולם לא היו עסק פשוט כל-כך, אקסלנט לואן מתמחה בייצוג עסקים קטנים מול גוף האשראי של הקרן בערבות מדינה. לפרטים 054-4972668.

אקסלנט לואן הינה חברה המתמחה בייצוג ראוי ומצליח של עסקים קטנים ובינוניים הזקוקים למימון לצמיחת העסק אל מול הגופים המאשרים והגופים המעניקים את המימון.

כתיבת תכניות עסקיות עבור עסקים קטנים בהקמה, וכתיבת תכנית עסקית ייעודית ומפורטת עבור הקרן בערבות מדינה הינה המומחיות שלנו, ועליה רשמנו הצלחות רבות בהשגת המימון האטרקטיבי ביותר למקסום רווחי העסקים איתם אנו עובדים. לפרטים ויצירת קשר התקשרו 054-4972668, ונציגנו ישמח לענות על כל השאלות שלכם.

מה האינטרס של המדינה בהקמת הקרן בערבות מדינה?

אחד ממנועי הצמיחה הכלכלית החזקים הקיימים במשק הישראלי מגיע ממקור מפתיע במיוחד – העסקים הקטנים. על פי נתוני ה-OECD נכון לדצמבר 2016, אחוז העסקים הקטנים והבינוניים בישראל עומד על 99.8%, ונתון זה הוא שמביא את המדינה למסקנה כי כדאי וראוי, לתמוך ולחזק את העסקים הקטנים והבינוניים על ידי הקמת הקרן בערבות מדינה המוכרת גם בשמות: קרן תבור, קרן BDI, והחל מחודש נובמבר 2014, קרן BDSK בערבות מדינה, על שם הגוף המתאם והמטפל הנוכחי בבקשות האשראי.

הקרן בערבות מדינה הינה למעשה קרן אשר עובדת בשיתוף פעולה עם הבנקים הנמנים ברשימת הבנקים המשתתפים במכרז הקרן בערבות מדינה: בנק לאומי, בנק אוצר החייל, בנק מרכנתיל, ובנק מזרחי. ביסודה, הקרן מעניקה ערבות של המדינה בגובה 75% מההלוואה, עובדה שמקטינה משמעותית את הסיכון שאותו נוטל הבנק, בהעניקו הלוואה למבקש ההלוואה, ובעקבות כך מתאפשר לו להעניק הלוואה בתנאים אטרקטיביים במיוחד, בסכומים גדולים יותר ובריביות הנמוכות משמעותית מהלוואה רגילה שהינה נטולת ערבות גוף יציב כלכלי כמו המדינה.

הקרן בערבות מדינה, מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים שמחזור פעילותם אינו עולה על 100,000,000 ₪ לשנה, אינם מצויים בהליכים כגון הוצאה לפועל, פירוק, כינוס נכסים, הקפאת הליכים, הסדר נושים וכדומה, ושאינם נושאים עיקול, הגבלה או חובות לרשויות המס בישראל.

לפרטים נוספים אודות חברתנו, אחוז ההצלחות שלנו, ולשכירת שירותנו, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון 054-497-2668 או כתבו לנו למייל [email protected], ונחזור אליכם בהקדם.