קרן מדינה | קרן בערבות המדינה


לקבל הלוואה מהקרן בערבות מדינה זה לא סיפור פשוט (אם כי גם לא תורה מסיני)

לקבל הלוואה מהקרן בערבות מדינה זה לא סיפור פשוט (אם כי גם לא תורה מסיני)

  • הקרן בערבות המדינה
  • למי היא נועדה
  • כמה כסף אפשר להלוואות מהקרן
  • הערות נוספות

לפני התחלת התהליך יש צורך בידע לגבי החוקים והתקנות ללקיחת ההלוואה מהקרן וניסוח נכון של הבקשה להלוואה, אז איזה דילמות צריכות לצוץ:

  1. גודל ההלוואה- בקשה להלוואה גדולה מידי לא תתאפשר, וקטנה מידי יתכן שלא תספיק.
  2. ריביות- ריביות על ההלוואות אומנם בפיקוח הועדה, אך עדיין מתקבלות על ידי הבנק, כיצד לקבל את הריביות הטובות ביותר עבורך?
  3. ההלוואות משתנות לפי מחזור שנתי, ביטחונות שאפשר להציג, הלוואות נוספות אם קיימות ועוד, חלקם יכולים להוות חסמים לקבל הלוואה, כיצד צולחים אותם?
  4. אלו רק מקצת הבעיות שבהם אנו מסייעים ללקוחותינו , אנו נדאג לאגד עבורך את כל המסמכים הדרושים ע"פ דרישות הקרן על מנת שאתה תקבל את המקסימום האפשרי (והנכון עבורך).

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 054-4972668 או במייל [email protected],


הקרן בערבות המדינה


הקרן בערבות מדינה הינה גוף אפשר מחזיק בידו כספים מטעם המדינה (6.5 מיליארד ₪ נכון לשנת 2015) והכספים האלו הן ערובות להלוואות שמעמידים הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים.


למי נועדה הקרן


הקרן נועדה לעסקים קטנים ובינוניים שהמדינה חושבת שיש להם הצדקה לקבלת הלוואה, ברוב המוחלט של המקרים מדובר בהלוואות לצורך הקמת עסק חדש או הגדלת העסק ו/או השירותים בעסק קיים, קבלת ההלוואה מותנית בהמלצה של אחד הגופים שהמדינה הסמיכה לצורך כך.
כמה כסף אפשר להלוואות מהקרן
ישנם מספר מסלולים הלוואה מהקרן ובסה"כ ניתן לקבל הלוואה של עד חצי מיליון שקלים לעסק בהקמה או עסק קיים או 8% ממחזור המכירות. (הגבוה מבין השניים)

הערות חשובות:

  • ניתן לקבל הלוואה אחת בלבד בזמן נתון
  • ההלוואות מהקרן ניתנות לתקופת זמן של עד 5 שנים (ניתן לקבל תקופת גרייס של חצי שנה)
  • עסקים שמחזור הפעילות שלהם מעל 100 מילון שקל בשנה לא זכאים לקבל הלוואות מהקרן.

המאמר נגמר אבל יש לנו עוד כל כך הרבה, אז => לייעוץ ופרטים נוספים בנושא הלוואה בערבות מדינה, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 054-4972668 או במייל [email protected], אנו מתחייבים לדיסקרטיות מוחלטת ושמירה על סודיות.